Η Γ' και Δ' τάξη του Neue Schule Athen συνεργάστηκαν φέτος στο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Μέρας Γλωσσών που ήταν αφιερωμένη στο ελληνικό παραδοσιακό τραγούδι. Το συγκεκριμένο ιστολόγιο δημιουργήθηκε, για να "φιλοξενήσει" τις δημιουργίες των μαθητών και μαθητριών μας.
"Τι θα νοσταλγούσα μακριά από το νησί μου;" (Γ2)
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 καταγράφουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, με αφορμή ένα απόσπασμα από τον Ικαριώτικο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου