"Τι θα νοσταλγούσα μακριά από το νησί μου;" (Γ2)

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 καταγράφουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, με αφορμή ένα απόσπασμα από τον Ικαριώτικο.



ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΩΝ
στον σύνδεσμο:


Σχόλια

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί

Βικτώρια Αρβανιτάκη, Βάσω Ασμίνη, Δημήτρης Βαρελόπουλος, Νικολέττα Θεοφιλάτου, Αντώνης Κωστόπουλος, Τάνια Μάνεση