"Θαλασσάκι μου": διδακτική αξιοποίηση φύλλου εργασίας

Οι μαθητές και μαθήτριες της Γ' τάξης, αφού επεξεργάστηκαν το παραδοσιακό τραγούδι "Θαλασσάκι μου", αξιοποίησαν διδακτικά το ακόλουθο φύλλο εργασίας.


Μερικές από τις εικαστικές τους δημιουργίες έχουν συμπεριληφθεί σε ένα slideshow που μπορείτε να δείτε online στον σύνδεσμο που ακολουθεί:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Μες στου Μαγιού τις μυρωδιές": ζωγραφίζοντας έναν πεντοζάλη (Γ1)

Απόδοση αποσπάσματος "Ικαριώτικου" στα αγγλικά (Γ1 και Γ2)

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί

Βικτώρια Αρβανιτάκη, Βάσω Ασμίνη, Δημήτρης Βαρελόπουλος, Νικολέττα Θεοφιλάτου, Αντώνης Κωστόπουλος, Τάνια Μάνεση