Σαββατοκύριακο "χωρίς τσάντα" αφιερωμένο στο πρόγραμμα για την Ευρωπαϊκή Μέρα Γλωσσών

Οι μαθητές της Γ' τάξης φιλοτέχνησαν και παρουσίασαν αφιερώματα στην Κρήτη και στα νησιά της Δωδεκανήσου αξιοποιώντας ένα Σαββατοκύριακο "χωρίς τσάντα" στο πλαίσιο του προγράμματος για την Ευρωπαϊκή Μέρα Γλωσσών.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Θαλασσάκι μου": διδακτική αξιοποίηση φύλλου εργασίας

"Μες στου Μαγιού τις μυρωδιές": ζωγραφίζοντας έναν πεντοζάλη (Γ1)

Απόδοση αποσπάσματος "Ικαριώτικου" στα αγγλικά (Γ1 και Γ2)

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί

Βικτώρια Αρβανιτάκη, Βάσω Ασμίνη, Δημήτρης Βαρελόπουλος, Νικολέττα Θεοφιλάτου, Αντώνης Κωστόπουλος, Τάνια Μάνεση